Monday, December 26, 2011, 0 speaks

Assalamualaikum. Hye. 
Sbelum post tadi banyak benda aku nak bagitahu tapi mood aku pagi ni telah di spoil kan oleh budak bodoh tuh. Err dia kata dia couple aku? Hello. Aku dulu bagi kau 1 month untuk bagi aku sayang kau and berikan keyakinan kau dekat aku. But you failed! 
Kau sendiri tahu apa silap kau. Oh aku dah setahun single. Hati aku belum terbuka untuk sesiapa.
 So kau tak tersenarai dalam list couple aku. Honestly baru 4 orang lelaki yang baru buat aku jatuh cinta but not you. 
Kan aku dah kata lupakan semua kisah lama yang kau pergi open dekat public post buat apa bodoh. Kau nak kecoh yang kau ex aku ke? Haish. Sabar jeh la. 
Pagi-pagi lagi dah buat kecoh. Kau ni tak pernah nak senangkan hidup aku, dari mula kenal sampai sekarang ada je point kau nak cari pasal and that why aku tak boleh nak sekepala dengan kau. 

Ok stop cerita pasal lelaki tak guna tuh, 
ok semalam ke bila seriously aku terkejut bila tengok buku tulis, teks aku ibu dah beli siap tulis nama and siap balutkan. *tak terkejut sangat ponn memang every year. Tapi ingat kan aku dah form5 ibu suruh buat sendiri but still ibu yang nak buatkan. 
Walaweyh, mak korang ada buat mcm tuh? *serious terharu. 
Aku dulu tak ada perasaan sebab budak-budak fikir bila seorang ibu buat macam tuh dah memang tugas dia. Tapi bila fikir balik, member-member aku ramai yang buat semua tuh sendiri. 
Ramai kata aku nih anak manja and blabla. kadang-kadang aku tak rasa pun macam tuh tapi bila tgok keadaan balik macam ye pun ada. Sebab perwatakan aku dekat luar atau dengan famili sangat lain. Orang yang betul-betul kenal aku jeh akan kata aku ni manja, tapi dengan orang tak kenal especially lelaki cara aku bercakap sangat kurang ajar. Sampai budak sekolah aku guna I-you pun aku marah. Ylah kan geli weh -___- Tapi tak semualah. 
Mana yang tak mengatal tuh aku ikutkan je apa ayat yang diaorang mulakan.
Haish, cerita pasal sekolah sekarang ni hari makin hari ramai yang ingat kan aku supaya SPM buat betul-betul. Takut sangat bila orang bagi harapan sepenuhnya dekat aku. Aku takut tak boleh buat. Sangat-sangat takut. Arghhh rasa macam nak menjerit.
ok stopstop. Taknak cerita. Review siket bilik aku, bila aku terjumpa barang-barang aku:D

Kasut , baju, kain, tudung and stokin kod
Siap berbalut , ibu-ibu

Actually purse tuh classmate aku bagi, pencil case tuh exbf aku pilihkan that jam from someone
Haha, bersepah gilakan. Ni kalau ibu tak kemas aku taktahu la apa jadi
So kalau boleh aku taknak tinggalkan rumah, takut tak leh bawa diri, *bodoh-bodoh je aku fikir
Ok la sampai sini je. 

For you my super exbf or my super friend just now
if kita still sampai skrg tentu dah stahun kan :)
Tapi takpe kau dah bahagian pun. Happy new year and merry xmas for u

Older Post | Newer Posts